Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. május 25., kedd

Zsuzsi festménye




Szia Évi!

Nagyon jó kezdeményezésnek tartom ezt a "Régi Magyar Motívumaink Új köntösben" blogot.
Szeretnék én is hozzájárulni egy képecskével, ami a napokban készült. Akvarellel festettem kb 50éves vászonra, amit előtte farostra kasíroztam majd lealapoztam.
Örömteli alkotást kívánok Mindenkinek!
Üdv: Zsuzsi/Prying

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Örülök, hogy láthatok más technikával készített művet is tőled!

    VálaszTörlés