Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. július 4., vasárnap

Lázár Móni nemezpárnája




Kedves Éva!

Nagyon megörültem a magyar motívumokról szóló blogodnak, de eddig úgy alakult, nem tudtam bemutatni semmit... pedig nagyon szeretem a magyar mintavilágot. A napokban készült el egy nemezpárnám kalotaszegi varrottas mintával, küldök róla képeket, ha tetszik, bemutathatod a blogodban is.
Az eredeti blogbejegyzésem itt található: http://hendimedi.blogspot.com/2010/06/bronzparna.html, ezt is felhasználhatod.

Kitartást kívánok a munkádhoz, hiszen nagyon fontos tevékenységet végzel, mindannyiunk örömére.
Köszönettel:
Móni

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munka !Gratulálok hozzá !!

    VálaszTörlés
  2. nagyon ügyes vagy Móni ,mikor megláttam rád gondoltam ,és lám talált! szőcszsuzsa

    VálaszTörlés