Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. augusztus 21., szombat

Hajnalka hátizsákja



Szia!

Hajnalka vagyok, és rátaláltam a blogodra - "Régi magyar motívumaink"
- és gondoltam elküldöm a hátizsákom, amit nem olyan régen
készítettem. Nagyon szeretem a tulipánt, és talán ez is elnyeri
valakinek a tetszését vagy ötletet adhat.
Gratulálok az oldalhoz, nagyon szép alkotások találhatók rajta. Nagy
örömmel tölt el, hogy ilyen sok embert foglalkoztatnak a magyar
népművészeti kincseink, és annak tovább adása a jövő számára:-)

További jó munkát kívánok!

Üdvözlettel: Hajnalka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése