Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. október 28., csütörtök

MAGYARINDA

Kedves Évi,

Januárban fedeztem fel a blogodat, aztán a másikat is.

és írtam is nagy lelkesen, hogy majd küldök én is a holmijaimról fotót.

Azóta csomó minden történt velünk, megújultunk, lett kollekciónk, és igyekszünk mi is minden fronton népszerűsíteni ami a magyar népművészettel kapcsolatos. Mi a elvárosiasodott, fogyasztói réteg meghódítását tűztük ki célul. Eléggé mély víznek tűnt, de mostmár bizton állíthatom, hogy egyáltalán nem reménytelen a harc, és ez optimizmussal tölt el minden nap.

Van már rendes oldalunk, ha gondolod, nézd meg.

www.magyarinda.hu

ha tetszik, és méltónak tartod tedd ki :)

szeretettel üdvözöllek, és szívből gratulálok a blogjaidhoz, a kézműves munkáidhoz, és ahhoz hogy részt veszel egy ilyen nemes küzdelemben. Hajrá! tovább .)

Kata

-------------------------------------------------------------------------
NYÉKI-FAZEKAS KATA - MAGYARINDA - www.magyarinda.hu

1204,H- Budapest, Ady Endre u. 90-92. II/2.
tel: 06 30 221 44 81; 06 1 283 42 10
mail: nyeki.kata@magyarinda.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése