Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2011. június 13., hétfő

Csilla gyönyörű hímzett biscornui és ollóőrei





Kedves Évi !
Az öltögetőben olvastam , hogy küldetésként foglalkozol ezzel a témával .Nagyon megértlek mert én is erre törekszem.
Nekem még nincs saját blogom de sokat nézegetem a kézimunkázókét .Én egy hobby kézimunkázó nyugdijas vagyok de lehet hogy majd idővel blogom is lesz.
Én is készitettem egy két régi ill . pontosabban Tiszavidéki keresztszemes mintával egy két divatos biscornut és ollóőrt.
Elküldöm hátha tetszik Neked is és megmutatod a blogodon.
Elöre is köszönöm.
Üdv Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése