Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2011. augusztus 10., szerda

Pumpkin Design és Leaf House


Kedves Évi!

Még tavaly lettem figyelmes a népi motívumokat,s az ezeket felhasználó alkotásokat összegyűjtő blogodra is,s most,hogy nekem,s a pajtásomnak is összegyúlt ebből egy kupacra való,gondoltam elküldöm neked,hátha érdemesnek tartod őket a megjelenésre.
Többnyire kisebb kiegészítők születtek,születnek a kezeink alatt,de vannak táskák,melyek személyes kedvenceim Anettól,valamint rajz is.

Mindketten előnyben részesítjük a virágos,népies motívumokkal operáló darabokat,s ültetjük is át ezeket a motívumokat hagyományosabb,vagy intenzívebb színeket használó kiegészítőkbe,ékszerekbe.
Anett a szakdolgozatának is a kékfestő hétköznapi viseletre való átültetését választotta,a kékfestő szettem is ehhez készült.
A kollekció többi darabját a pumpkin blogon lehet meglesni.

A facebook-on közös oldalunk van,tökviskó néven,mely Anett pumpkin design-ja és az én leaf house-omból tevődik össze
mindenkit szeretettel várunk:)

itt lehet minket megtalálni:
http://pumpkin-desing.blogspot.com/
http://in-a-leaf-house.blogspot.com/
https://www.facebook.com/tokvisko

Köszönjük,és örömmel vesszük,ha megjelenhetünk a blogon,mások is megismerhetnek minket,ahogy eddig mi is megismerhettünk számos érdekes,tehetséges emberkét:)

Sok derűt kívánok!

Üdvözlettel: Elza


Az első két kép Leaf House, a második kettő Pumpkin Design.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése