Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. október 27., szerda

Enikő fonaltartója




Szia Évi,

végre eljutottam odáig, hogy megmutathatom Neked és a blog olvasóinak
is - ha úgy gondolod - amit alkottam.
Meglehet emlékszel rá, hogy én már egy ideje a keresztszemezés
mellett fával is elkezdtem foglalkozni. Ennek ötvözete lett ez a két
fonaltartó. A pirográfos technikával készült fonaltartót pácoltam,
viaszoltam.

A minta érdekessége, hogy a konyhánk falát díszítő vagdalásos terítő
részletét égettem a fába. Valami olyat szerettem volna, ami új, és
egyben régi, ugyanakkor nagyon jellemző rám. Ezért esett erre a
mintára a választásom, mert én is Kalotaszegi vagyok, a vagdalásos
hímzés pedig az egyik jellegzetes kézimunkafajta azon a környéken.

Szép estét és jó munkát Neked!

Enikő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése