Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2011. május 24., kedd

Ágota gyönyörű hímzései










































































Kedves Évi!

Szeretném megmutatni kulcstartóimat, amikre régi magyar motívumokat hímzek. Teljesen elvarázsolnak ezek a virágok... lehetnek terítőn, vagy akár kulcstartón. A formák a régiek, de megpróbálom őket új színekkel és új anyagokkal kombinálni.
A hagyományos dolgokat képviselve csatoltam még két képet egy párnáról és egy falvédőről.
Régen is szerettem hímezni, de ez a fajta mániám szerintem akkor alakult ki, amikor beköltöztünk egy parasztházba, ami szinte követeli az ilyen darabokat:)

Köszönettel:
Ágota -Lencsi Művek-
lencsimuvek.meska.hu
http://lencsimuvek.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése