Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2011. május 17., kedd

Népi motívumos meghívók
































Kedves Éva. Interneten találtam a blogodra.

Gondoltam én is elküldöm a magyar népmesés esküvői meghívóimat.

Az egyik esküvő épp most lesz a héten. A menyasszony ruháját (melyke) és gyűrűjét szintén népi motívumok alapján tervezték a művészek akikkel ráadásul együtt végeztem az Iparművészeti Egyetemen. :)

Az alábbi linken találod a blogomat a meghívókkal.

Lipovszky-Drescher Mária

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése