Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. szeptember 4., szombat

Mária csodálatos gyöngyhímzései





































Kedves Éva!


Csak most jutottam el odáig, hogy elküldjem Neked azokat a dolgokat, melyeket a Te játékod /is/ inspirált.
Az én hobbim a gyöngyékszerkészítés, ennek folyamadványaként kezdtem el a gyöngyhímzést és meseképeket készíteni.
Nagyon jó volt végignézni újra, hogy hányan küldtek el a Te játékod által inspirált kézműves dolgokat.
Köszönjük a kezdeményezést.

A két kis gyöngyhimzés kalocsai motivumú, a lilásabb (az idősebb korosztálynak gondolom) szomorúpamukosnak hívják. A Csodaszarvasomat nagyon szerettem készíteni, alapja a Csillagösvényen c. kifestőkönyv egyik ábrája volt.

Köszönettel

Gyöngyöző/Baló Mária

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése