Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. szeptember 16., csütörtök

Reni tulipános táskája



Kedves Évi!

Olvasgatom a blogod és imádom Már csak azért is mivel, mint népzenész szinte köteleséggem a népi kultúra ismerete, a népi stílusok szeretet, különböző viseletek ismerete:)
Eddig ebben a "jegyben" csak egy táskát készítettem, de lesz folytatása, mert nagyon szerettem. Bár volt aki a népművészet elkurvulásának nevezte de akkor is szerettem. Tehát ha gondolod szeretettel küldöm a képet!

Szép estét!

Patonai Fábián Renáta (patonaifabian)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép ez a táska! Igencsak maradi gondolkodásra vall a bejegyzés utolsó előtti mondata, jó dolog hogy nem hagytad magad eltéríteni. A folytatáshoz sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  2. A népművészet szerintem nem egy múzeumi tárlók alatt konzervált állapot. Ha folyamatában figyeled, mindig változik, mindig integrálja az újat, alakítva amit elsajátított az előző generációtól. Te is pontosan ezt csináltad. Szerintem nagyon szép lett.

    VálaszTörlés