Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2011. február 12., szombat

Johann üvegmunkái



Szia Évi!

Johann vagyok, rendesen Horváth János. Böngészés közben találkoztam a blogoddal. Még nem találkoztam ilyen kezdeményezéssel. Egy szóval tudom jellemezni. ZSÍR!!!!!:)
A megszólítás konkrétan nem nekem szól (Lányok!), de talán ez nem kizáró ok..:)
Félretéve a hülyeséget,az én hobbim az üveggravírozás. A magyar mintákkal kb. fél éve kezdtem foglalkozni. Készült pár üvegtárgy a mintákat önmagában használva, illetve pár vonalrajz .
Ha érdekel, és tudod, tudjátok ezeket használni szívesen megosztom veletek. Küldök pár ízelítőt. Egy része megtalálható a http://gravir.network.hu/ oldalon, bár úgy tudom itt csak regisztráció után lehet nézegetni. Másik része a http://johannart.mlap.hu/ oldalon található. A harmadik részét pedig még nem tettem fel sehova.:)
Örülök a kezdeményezésednek, hiszen a Magyar minták hagyományainak ápolása és fejlesztése kizárólag ránk Magyarokra tartozik. Örökségünket nem eldobni és hanyagolni kell, hanem büszkének lenni rá! (Ne értsd félre,nem vagyok NagyMagyar, nem tartozom sehova, egyszerűen így állok a dologhoz.)


Sok sikert és ennél is több résztvevőt a játékhoz!J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése