Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2011. február 19., szombat

Magyaros La Petite

Kedves Évi!

Személy szerint nagyon fontosnak tartom nemzeti kultúránk ápolását, ezért is örülök nagyon, hogy van ez a blog, ahol eddig szebbnél szebb munkák lettek bemutatva.
Készítettem én is egy sorozatot a népdalok hatása alatt, sujtásmintákból kiindulva, és ahogy készültek az ékszerek, egyre inkább tudtam azonosulni velük, annak ellenére, hogy a népi kultúra iránti vonzalmam nem mutatkozik meg mindennapos öltözködésemben, nem vagyok etno-lány egyáltalán :)
Ezt szeretném most megosztani mindenkivel!

A képek sorban:
~Szerelem, szerelem (No.87-88)





~Teremtés (No.89-90)





~Virágszedők (No.92-93)





~Paradicsom közepibe' (No.94-95)




~Tavaszi szél (No.96-97)





~Tavasz, tavasz (No.98-99)



További képek a sorozatról, illetve egyéb munkáim megtekinthetők a blogomon:
www.lapetites.blogspot.com
Valamint FB-oldalamon.

Köszönöm, ha megjelenteted!
Szabó Réka Manon
La Petite

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése