Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. március 14., vasárnap

Bellinda pántja


"Ajándékba kaptam ezt a gyönyörű orchideát. Mivel a "használati utasítás" szerint ne takarjuk el a gyökerét, kitaláltam neki ezt az "okos székely lányos" kaspó is meg nem is tartót, melyet az Évi által ajánlott mintagyűjtemény egyik keresztszemes motívumával díszítettem. Az alja
vízben áll majd, nem is szegtem ott be. Majd meglátjuk, hogy bírja a strapát."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése