Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. március 7., vasárnap

Enikő tulipános bevásárlója




































Kedves Évi!

Kicsi gyerekkorom óta "szöszmötölök", de csak november óta lettem én is "blogger".
Nagyon szeretem a magyar népművészetet, legyen az bármely ága, zene, tánc, kosárfonás, fazekasság, hímzés és még sorolhatnám. Gyönyörű bármelyik, és gazdag a motívumkincs, amit őrzünk, használunk és továbbviszünk, és élővé teszünk azáltal, hogy napjaink használati tárgyain megjelenítjük őket.

Küldöm hát én is neked ezt a két fotót, melyeken egy tulipánmotívummal díszített bevásárlószatyor van "használós" és összehajtott állapotban.

A blogomra http://zseniko.blogspot.com is kiteszem a játékod linkjét, remélem, a hozzám látogatók közül is néhányan kedvet kapnak veled játszani, alkotni.

Szeretettel üdvözöllek:
Zsigmond Enikő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése