Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. március 27., szombat

Újabb csodálatos üvegmunkák





































































Kedves Éva!

Az édesanyám talált rá a blogodra......Ő ajánlotta, hogy küldjek képet Neked.....Üvegfestéssel foglalkozom. Eddig leginkább saját tervezésű mintáim voltak, de tavaly májusban kezembe került a "Magyar turáni ornamentika" c. könyv, és elvarázsoltak az ősi magyar minták. Ráadásul kiderült számomra, hogy a saját tervezésű mintáim többségében is visszaköszön a magyarság :) Erre azelőtt annyira nem figyeltem oda.
Ha megengeded, küldök négy képet, két alkotásról. Ezeket az üvegeket nemrégen fejeztem be, és a közelgő kiállításomra készültek.
A nagy tál címe "Magyar vándor". A kehelynek még találtam címet, de néhány ötletet már kaptam :)
A blogomban meg lehet nézni a régebbi munkáimat is.

http://uvegmagia.blogspot.com/

És van a Meskán is boltom, bár most elég hiányos a kínálatom.

http://www.meska.hu/Shop/index/539

Köszönettel és üdvözlettel: Périné Lévai Beáta (Betti)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése