Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. február 17., szerda

Anna gyöngyös szíve nekünk























Szia Évi!

Amikor januárban olvastam a felhívásodat, hogy használjunk népi díszítőelemeket kicsit modernizálva a környezetünkben, nagyon fellelkesültem! Már régóta gyűjtögettem az ötleteket, de még nem készítettem semmit régi hímzésminták alapján. De tegnap végre megvarrtam egy gyöngyhímzéses vászonszívet, kalotaszegi motívumot használtam fel hozzá. Küldök róla képet, de ha érdekel, több fotót is találsz a blogomon itt: http://annaskertje.blogspot.com/2010/02/jatek-es-jatek.html
Köszönöm, hogy kitaláltad ezt a játékot, biztos, hogy még készítek ezt-azt...

Minden jót Neked!
Annás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése