Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. február 2., kedd

Anita ilyen irányú munkái

"Szia Éva!

Én is beneveztem a játékodra, aminek tulajdonképpen mindenki nyertese, aki részt vesz benne. Saját magunkat kápráztatjuk el a gyönyörűbbnél gyönyörűbb alkotásokkal.

Íme az én eddigi munkáim, remélem beleillenek majd a sorba.

Mivel két blogom van, két különböző munkát szeretnék megmutatni. Az egyik egy tulipán mintás patchwork párna, a másik pedig egy kicsit átszínezett matyómintás gyertya.


Köszönöm a lehetőséget!

Csorba Anita"

Anita két blogját az alábbi címeken követheted nyomon:
www.babocablog.blogspot.com
www.foltraforgo.blogspot.com





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése