Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. február 17., szerda

Antal Andi kicsit megkésve,elnézést!

Szia Évi!

Antal Andrea vagyok. Én is jeleztem neked, hogy csatlakozok a magyar motívumkincsünk népszerűsítéséhez. Nem tudom mi a forgatókönyved, ezért úgy döntöttem, hogy levélben írom meg, hogy én is tettem már fel a témában begyegyzést az oldalamra.

Nagyon örülök, hogy kipattant a fejedből ez a nagyszerű gondolat..
Szép napot neked:
Andi
Az oldal,ahol a munkáimat láthatjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése