Szeretettel köszöntök minden kedves Olvasót!

Ezen a blogon elképzeléseim szerint olyan mintákat, valamint megvalósult műveket láthattok, melyek segítségével mindannyian tehetünk együtt azért, hogy gazdag motívumkincsünk tovább éljen.

Számomra ez küldetés.
Ha alkotsz valamit,küldd el nekem a NOT@BAD.HU e-mail címre és én szívesen közkinccsé teszem itt a blogban.

2010. február 1., hétfő

Eszter munkái

Szia Évi!
Még nem készítettem a magyar motívumos játékra semmit, de néhány ideillő nemezem linkjét elküldöm.

Jó érzés, hogy nem szorít a határidő, és mindenképpen szeretnék csinálni valamit a játékra is.
Nagyon jó, hogy meghirdetted ;) és köszi, hogy összefogod.

Minden jót, Eszter (Kökörcsin)

Íme a képek,sorrendben:egy tegez,memoriajáték,laptoptartó és bortartó:)




2 megjegyzés:

  1. Ez az utolsó mind színeiben mind mintáiban nagyon megfogott:)
    Mondtam már, hogy imádom a NEMEZT :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek,nem?nekem is nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés